På tide å gjøre noe med markedsføringen?

Nytt firma?

Har du startet eget firma eller er gründer, kan det være gunstig å ha en tett oppfølging på markedsføringen selv, men for nyetablerte firmaer er det ofte for mye som skal gjøres og altfor liten tid. Ply hjelper deg i gang! I etableringsfasen er det best å samarbeide med profesjonelle markedsførere for å sikre at det viktigste er på plass.

Vi anbefaler deg å jobbe systematisk med markedsføringen, slik at du kan bygge deg opp erfaringer og kunnskap om kunder og målgrupper fra starten av. Etterhvert som etableringsfasen er over, kan du selv vurdere hvilke deler av markedsføringen som er hensiktsmessig å overta selv. Dette kan f.eks. være vedlikehold av annonser på Google Ads og tilstedeværelse på sosiale medier.

Ta kontakt for et kostnadsfritt og uforpliktende møte, så hjelper vi deg videre med markedsføringen: petter@plydesign.no

Logo og visuell identitet

Logoen gir identitet og representerer samtidig startskuddet for firmaet ditt. I et nystartet firma er kanskje logoens aller viktigste funksjon den «følelsen» den gir hos deg. Denne «følelsen» er også viktig å vekke hos dine kunder. For eksempel er det ingen god idé å bruke en pudderrosa håndskrift-font i logoen din hvis du selger sement – selv om du skulle like rosa aldri så godt. Ply hjelper deg med analyse av målgrupper og hvordan du best skal skal synliggjøre identiteten til ditt firma.

Etter et bli-kjent-møte hos oss får du flere logo-forslag som oversendt som en start på prosessen. Disse logoene kan gjerne sprike litt i stil og uttrykk, slik at vi lettere kan se hvilket uttrykk som er mest hensiktsmessig. Deretter jobber vi fram en visuell identitet som dekker både firmaets identitet innad og samtidig når ut til kundene. Utvikling av logo kan foregå per mail, eller vi kan ta det i samarbeid her hos oss på Tranby. 

Ta kontakt for et kostnadsfritt og uforpliktende møte, så hjelper vi deg med logo og visuell identitet: petter@plydesign.no

Markeds-
materiell

I et nyetablert firma er det fort gjort å hoppe over noen steg i markedsføringen. For å nå dine mål om best mulig salg er det noen sentrale spørsmål som bør besvares først:

• hvem er målgruppen/e?
• hva kjennetegner disse?
• hva er de interessert i?
• hva er de viktigste kjøpsargumentene for disse?
hvordan og hvor kan jeg best nå dem?

Ply utvikler markedsmateriell som flyere, brosjyrer og kataloger som treffer kundene dine.

Ta kontakt for et kostnadsfritt og uforpliktende møte, så hjelper vi deg videre med markedsmateriell:
petter@plydesign.no

Nettside

Vi hjelper deg med å analysere og produsere innhold til hjemmeside, lage et design som treffer og produsere tekst og bilder som selger. Strukturen er viktig. Hos Ply jobber vi med analyse av målgrupper og lager tenkte personer fra målgruppen (personas). På denne måten er det enklere å spisse budskapet direkte på dem vi vil treffe.

Google Ads

Ply hjelper det å sette opp annonser i Google Ads, slik at du blir mer synlig på nett og kan sikre at kundene finner deg.

Ta kontakt for et kostnadsfritt og uforpliktende møte, så hjelper vi deg videre med struktur, innhold og design på din nettside og Google Ads: petter@plydesign.no

Østmarka Hverdagsterapi logo

Østmarka Hverdagsterapi har hatt gleden av å samarbeide med Ply Design siden januar 2016. De var dyktige rådgivere i planleggingsfasen før etablering av firmaet i januar 2017. De har stått for webdesign, kartlegging av markedet, konsulenter for markedsføring av vårt firma (Google Ads, sosiale medier m.m). De innehar solid kompetanse på webdesign, markedsføring, tekst og foto. Ply Design er særs profesjonelle, møtekommende, sympatiske, pålitelige og effektive. Vi gir Ply Design våre varmeste anbefalinger.

Stine Borgå Johansen/daglig leder

• logo/visittkort
• portrettfoto
• folder
• hjemmeside: innhold/design/SEO
• Google Ads
• sosiale medier: organisk/betalt
• analyse: marked/målgrupper
• markedstiltak/aktiviteter
• kundereisen